Tag: tona kulit sekata

Cantik Sihat Dengan Shaklee

Tapak Kaki Merekah, Kasar, Nak Pijak Lantai Pun Sakit

Tapak Kaki Merekah, Kasar, Nak Pijak Lantai Pun Sakit. Bila baca pengalaman surirumah yang berusia 34 tahun ni, terbayang bayang tapak kaki yang hodoh dah mengerikan macam yang orang share tu. Betul, tapak kaki paling ramai yang orang ambik ringan sebab kedudukan dia paling bawah dan orang tak nampak. Eh ye ke orang tak nampak?…
Read more


September 29, 2017 0

Terbaru Dari Shaklee! The Radiant 4 Untuk Kulit Cantik Berseri Dari Dalam

Pernah tertanya-tanya bagaimana sesetengah orang mempunyai kulit yang sihat dan berseri? Mereka memberikan aura positif dan sihat. Sering kali juga, anda tertanya-tanya apakah yang diperlukan untuk mendapatkan kulit yang cantik dan menawan. Dapatkan kulit yang berseri dari dalam dengan nutrien ini! 1. Protein untuk Membina Kulit yang Sihat Badan dihasilkan dari protein dan dengan itu, untuk…
Read more


September 12, 2017 0

Perubahan Selepas Bangun Tidur Dan Tengok Cermin, Kulit Muka WOW!

Saya dah makan hampir semua vitamin shaklee sejak 2 tahun lalu, ada 4-5 jenis yang belum. Vivix adalah yang terbaru saya cuba. Sebelum ni memang selalu tengok kawan-kawan dan pelanggan jer yang bercerita tentang keberkesanan vivix ni. Terdetik juga dalam hati, satu hari aku mesti cuba vivix.  . Dipendekkan cerita, saya dapat sebotol vivix hasil…
Read more


April 28, 2017 0