PEREMPUAN DAN FIBROID

Cantik Sihat Dengan Shaklee

PEREMPUAN DAN FIBROID

January 19, 2017 Uncategorized 0

[PEREMPUAN & FIBROID]

Sekarang makin ramai pulak wanita yang ada masalah ketumbuhan fibroid. Ada yang masih peringkat awal dan ada yang sampai tahap perlukan pembedahan
Begitu jugak salah seorang customer saya ni. Saya pun terujaaaaaa dengan #ShakleeEffect selepas beliau mengamalkan supplement Shaklee. Bermula dengan 1 supplement sahaja iaitu VIVIX, ketulan fibroid tu dah mengecil.
Alhamdulillah. Apa yang saya perasan dalam semua testimoni dari customer saya yang ambil VIVIX semuanya nampak kesan seawal 2minggu!
Seronok tau bila vivix ni boleh bantu penyakit penyakit kronik macam fibroid ni. Bukan seorang dua jee mengakui, hampir keseluruhan customer saya mengakuinya. Alhamdulillah. Seronok benar saya dapat bantu mereka.
Bestkan hasilnya begini? Tak salah untuk kita invest sedikit wang untuk kesihatan diri kita sendiri. Saya galakkan mereka yang dah mula detect penyakit penyakit mcm fibroid, darah tinggi, diabetes, jantung, stroke, cepat cepat la buat checkup dan ikhtiar untuk cegah dari jadi lagi teruk
Kalau saya, saya pilih VIVIX
0126716961

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *