Nak Tahu Kenapa Masalah Kesuburan Perlukan Antioksida?

Cantik Sihat Dengan Shaklee

Nak Tahu Kenapa Masalah Kesuburan Perlukan Antioksida?

November 9, 2017 Uncategorized 0
Nak Tahu Kenapa Masalah Kesuburan Perlukan Antioksida? Bila kita makin meningkat umur, sel sel kita dah banyak yang rosak termasuklah sel telur. Sebab itu kesuburan akan berkurang dengan meningkatnya usia.

BAGAIMANA RESVERATROL BOLEH TINGKATKAN KESUBURAN?

Vivix shaklee yang mempunyai kandungan Resveratrol yang sangat tinggi, bertindak sebagai anti-oksidan yang kuat berbanding anti-oksida yang lain. Maksudnya, ia bantu kurangkan tekanan oksidatif. Tekanan oksidatif nilah yang hasilkan radikal bebas secara semulajadi dalam badan kita yang boleh rosakkan sel. Tu belum lagi campur pencemaran dari luar.
Fungsi Resveratrol itu tadi juga adalah melindungi telur yang belum atau hampir atau sudah matang daripada dirosakkan oleh radikal bebas. Tau kan, wanita lahir dengan sejumlah telur siap-siap dalam ovari. Bila tiba masa, telur itu akan matang.
Apabila telur yang ‘dilindungi’ ini selamat daripada menjadi rosak, ianya mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk membesar dengan baik & disenyawakan. Ini termasuk sel telur lelaki la ya. Radikal bebas ni juga boleh musnahkan sel telur lelaki. Awak tau tak, sebenarnya suami juga boleh jadi punca keguguran? Ni citer lain, nanti saya cerita balik. Kena follow tau kalau nak tau.
Berbalik pasal Vivix Shaklee. Jangan tak tau, Vivix dah terbukti mampu memperbaik sel-sel yang rosak dengan melindungi DNA manusia. Ini dibuktikan melalui kajian saintifik yang dinamakan Landmark Study 2.
Kesimpulannya, Vivix boleh membantu meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita dengan meningkatkan lagi kualiti benih telur, memanjangkan jangka hayat telur dan sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan. Dan Vivix juga bermanfaat untuk kesihatan secara menyeluruh.

PENANTIAN HAMIL CAHAYA MATA KEDUA SELAMA 10 TAHUN BERAKHIR

Assalamualaikum. Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.
Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?
Fuh sabar je lah yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.
Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang”. Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.
Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.
Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.
Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

CARA MEMBUAT PEMBELIAN VIVIX 

CARA 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan. 
CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.
CARA 3
Dapatkan keahlian Shaklee secara percuma dengan pembelian dua botol VIVIX. Faedah menjadi ahli antaranya adalah dapat menikmati harga produk yang jauh lebih murah antara RM10-RM100 

Pengedar Top Shaklee Malaysia,
FB : Isma Lyeza
FB Page : AlmariCantik

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *